Pytanie:
Czy prywatny odrzutowiec może wystartować bez powiadomienia nikogo i wylądować na prywatnym terenie w innym kraju?
LineGolem
2020-02-21 20:21:54 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Jeśli masz znajomego w USA, który jest właścicielem dużej powierzchni nadającej się do lądowania samolotu, i posiadasz prywatny odrzutowiec z 2 pilotami w Norwegii, czy możesz wystartować na terenie prywatnym bez powiadamiania nikogo o tym, co chcesz masz w samolocie i dokąd lecisz lub coś w tym rodzaju i lecisz do USA i lądujesz na posiadłości znajomego? Czy to legalne?

Czy to odpowiada na twoje pytanie? [Co powstrzymuje międzynarodowy prywatny samolot przed lądowaniem poza lotniskami ze strefą celną?] (Https://aviation.stackexchange.com/questions/3759/what-stops-an-international-private-airplane-from-landing-outside -of-lotnisk-wi)
Byłbym zdziwiony, gdyby USA (lub jakikolwiek inny kraj) zgadzały się na to, że samoloty dowolnego pochodzenia wlatują do ich przestrzeni powietrznej bez powiadomienia. (Ale nie jestem pilotem, więc może to nie jest tak niezwykłe, jak myślę)
dziwnie specyficzne ...
Czy twój „przyjaciel” jest w CIA (służbie rządu USA) i czy „Norwegia” jest alternatywnym określeniem „Nikaragua”?
@BruceWayne Wyobrażałbym sobie, że zestaw myśliwców jest wdrapywanych na miejsce, w którym znajduje się samolot, jeśli nie można nawiązać kontaktu i że samolot zostałby zmuszony do opuszczenia samolotu, jeśli nadal nie reaguje.
[„* Ale czy ktokolwiek zauważyłby, że przenoszę złoto, jeśli złoto jest ukryte i umieściłem je tam na długo przed faktyczną podróżą. I czy musiałbym zorganizować odprawę celną, aby przyjechać do mnie? I jak mam to zrobić. To tylko zastanawiam się, czy jest to rzeczywiście możliwe- "*] (https://aviation.stackexchange.com/questions/74771/can-a-private-jet-take-off-without-notifying-anybody-and-land-on- private-land # comment196124_74772) - Przesyłanie złota z Norwegii do USA bez rozmowy z urzędem celnym wydaje się być niewskazane
@IronEagle - prosząc o przyjaciela ...
Naprawdę powinieneś zmienić tytuł, aby pasował do pytania. W USA start i lądowanie bez powiadomienia nikogo jest całkowicie możliwe, to jest przekraczanie granic bez przechodzenia przez odprawę celną i imigrację, to jest problem. Nie ma znaczenia, czy lecisz prywatnym odrzutowcem, czy wspinasz się po ścianie Trumpa.
Jeśli zadeklarujesz Mayday, to chyba nic nie powstrzyma cię przed lądowaniem w dowolnym miejscu?
@ViktorMellgren Oprócz wszystkich pytań dotyczących domniemanej sytuacji awaryjnej ...
@OskarSkog To jest * po * lądowaniu, nie zatrzymuje samego lądowania :-)
@Mast: Oczywiście, jeśli twój silnik się wyłączy, wkrótce wylądujesz. Jeśli masz szczęście, możesz nawet mieć lotnisko lub płaskie pole w odległości szybowania :-) Ale możesz się założyć, że pojawią się ratownicy, organy ścigania i badacze wypadków i zadadzą pytania.
Możesz przeczytać o [Mickey Munday] (https://en.wikipedia.org/wiki/Mickey_Munday).
Sześć odpowiedzi:
expeditedescent
2020-02-21 20:46:07 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nie, podczas przekraczania granicy międzynarodowej musisz zorganizować kontrolę celną.

Ale czy ktoś zauważyłby, że przenoszę złoto, jeśli złoto jest ukryte i umieściłem je tam na długo przed właściwą podróżą. Czy musiałbym zorganizować odprawę celną, aby przyjechać do mnie? Jak bym to zrobił. Po prostu zastanawiam się, czy jest to rzeczywiście możliwe
@LineGolem To jest * naprawdę * złe miejsce, aby zapytać, jak popełnić przestępstwo. Przemyt to przestępstwo w prawie każdym kraju - spowoduje konfiskatę odrzutowca i wszystkiego na jego pokładzie, nawet jeśli nigdy nie trafi on na proces. To bardzo, * bardzo * zły pomysł.
Hej! Myślałem, że jestem po prostu bardzo ciekawy tego wszystkiego, ponieważ wszystko, co widzę w telewizji iw wiadomościach, rozumiem, że przemyt to przestępstwo, a robienie tego jest naprawdę złe, po prostu zastanawiam się, jak takie rzeczy działają! I naprawdę nie wiem, gdzie powinienem lub kogo zapytać, jeśli zastanawiam się nad takimi rzeczami. Próbuję zobaczyć rzeczy, które byłyby trudne do zrobienia i na pewno prawie głupie, aby spróbować, i zobaczę, czy byłbym w stanie znaleźć rozwiązanie, przepraszam, jeśli to niewłaściwe miejsce do zadawania pytań, natychmiast to usunę jeśli tak będzie lepiej, w każdym razie dziękuję za respoindin
@LineGolem To w ogóle nie zadziała. Po wylądowaniu będziesz musiał zadeklarować całe złoto urzędowi celnemu. Możesz również spodziewać się szybkiego uderzenia w kostki, że nie wylądujesz na międzynarodowym lotnisku, aby odprawić odprawę celną, a następnie udać się do celu.
@Zeiss Ikon: AFAIK (i według Google, ale nie jestem prawnikiem), nie ma problemu prawnego z wniesieniem tyle złota, ile chcesz, o ile to zadeklarujesz: https://www.google.com/url?sa= t & rct = j & q = & esrc = s & source = web & cd = 2 & cad = rja & uact = 8 & ved = 2ahUKEwjX7-jlouTnAhUTnZ4KHdepBlkQFjABegQIDBAF & url = https% 3A% 2F% 2Fwww.special-2tm-2tm-2% 2F-2Can-blog% 2Ftm-2% 2Ftm-2% 2F-2F-2Ftm-1 and-bullion-into-the-us & usg = AOvVaw0HfWtiJbUTXJRKbkqFQn7G Jeśli jest to nieracjonalnie duża kwota, możesz mieć różne organy ścigania węszące wokół, aby dowiedzieć się, czy kupiłeś ją legalnie.
@LineGolem Lepiej najpierw zapytać, jak wygląda normalna procedura przekraczania granicy prywatnym samolotem. To może samo odpowiedzieć na wszystkie pytania.
@LineGolem: jeśli masz tyle złota, możesz sobie pozwolić na zatrudnienie dobrego prawnika, który zapewni znacznie lepsze rozwiązanie prawne niż przypadkowi nieznajomi w Internecie.
@everyone Czy moglibyśmy przestać zakładać przestępcze zamiary i po prostu skupić się na odpowiedzi na doskonale uzasadnione i interesujące pytanie?
@jamesqf AFAIK, w teorii jest to legalne, ale w praktyce jest to dobry sposób na skonfiskowanie (kradzież) złota przez rząd. Powiedzą, że złoto pochodzi prawdopodobnie z przestępstwa, ponieważ osoby niebędące przestępcami zwykle nie noszą przy sobie dużych ilości złota. Aby go odzyskać, będziesz musiał udowodnić, że nie pochodzi on z przestępstwa (udowadniając, skąd * się * pochodzi). Wyszukaj „przepadek majątku cywilnego w USA”
@user253751: Jak powiedziałem, można zadawać pytania. Jeśli chodzi o konfiskatę, nigdy nie miałem dość złota (ani prywatnego odrzutowca), aby przeprowadzić praktyczny eksperyment. Przypuszczam, że mógłbym spróbować, lecąc kilkoma złotymi monetami do Kanady iz powrotem w Piper ...
Dean F.
2020-02-22 00:26:02 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Tak, w USA można wylądować samolotem na prywatnym lotnisku, gdy wystartowałeś z zagranicznego lotniska.

Nie, nie możesz tego zrobić legalnie.

Takie postępowanie jest przestępstwem federalnym. Ponieważ coś przemycasz, możesz nie przejmować się legalnością. Kiedy w końcu zostaniesz złapany, trafisz do więzienia. Twoje aktywa zostaną skonfiskowane i skonfiskowane rządowi. A gdy zostaniesz zwolniony z więzienia, zostaniesz deportowany i umieszczony na czarnej liście, aby móc ponownie wjechać do USA. Twoje złoto nie zostanie Ci zwrócone.

Nie warto ryzykować. Zwłaszcza, gdy złoto jest bezwartościowe, chyba że możesz je zamienić na pieniądze. Nie możesz tego również zrobić legalnie (więcej kary więzienia). Nawet pieniądze zdobyte nielegalnie przepadają na rzecz rządu.

Bez względu na to, skąd startujesz, ani w jakim kraju Twój samolot jest zarejestrowany, jeśli przekroczysz strefę identyfikacyjną obrony powietrznej USA, musisz wylądować na lotnisku wlotu, zanim udasz się w inne miejsce. Musisz zadeklarować wszelkie towary lub instrumenty pieniężne (nawet złoto), które przewozisz do Urzędu Celnego i Ochrony Granic znajdującego się w AOE. Istnieją przepisy handlowe, lotnicze, celne, bankowe, podatkowe, antyterrorystyczne itp., Których złamiesz, jeśli tego nie zrobisz.

+1 za samo wyrażenie „złoto jest bezwartościowe”.
Nie widzę nic na temat złota w pytaniu?
tak, ale co, jeśli możesz zamienić złoto na pieniądze, zatankować samolot i odlecieć ponownie, zanim FBI przyjdzie i cię aresztuje ?!
Ctrl + F "złoty" Enter ... o zobacz, komentarze OP!
Co takiego jest w NIELEGALNYM, czego nie rozumiesz? Nie ma legalnego sposobu na zamianę złota na pieniądze. Każda próba zrobienia tego spowoduje powstanie papierowego śladu. Zostaniesz wtedy aresztowany w każdym kraju, który ma umowę o ekstradycji. Wszelkie nielegalne sposoby zamiany złota będą cię kosztować ogromną sumę i prawdopodobnie życie. Dlaczego przestępca miałby cię nie zabić i zabrać twojego złota i samolotu? Grałbyś w rosyjską ruletkę z jedyną nagrodą za czynnik ryzyka w postaci oszczędności podatkowych, które byłyby mniejsze niż vig.
Odp. „Ponieważ coś przemycasz…” ironią jest to, że możesz przywieźć tyle złota, ile chcesz, całkowicie legalnie, bez płacenia podatków i ceł. Bezprawność nie polega na odprawie celnej.
@jamesqf - Częściowo masz rację. Złoto do osobistego posiadania byłoby w porządku do pewnych ograniczeń. CBP wymaga zadeklarowania dużych ilości towarów kupowanych poza Stanami Zjednoczonymi w dolarach. Wymagają również zadeklarowania wszelkich przedmiotów, które przywozisz do Stanów Zjednoczonych w celu sprzedaży, założenia firmy, handlu lub handlu. W większości przypadków nie zmuszą Cię do zapłacenia podatku ani ceł za te towary. Zakładam, że OP mówi o znacznie więcej niż ta kwota. Kiedyś zatrzymano mnie zarówno przy wyjeździe ze Stanów Zjednoczonych, jak i przy wjeździe do innego kraju ze względu na ilość noszonych butów. Darowizny na sierociniec.
Jedynym powodem, dla którego ktokolwiek chciałby zrobić coś takiego, co proponuje PO, jest to, że przedmiot, w tym przypadku złoto, był sam w sobie nielegalny. Na przykład nazistowskie złoto, krwawe diamenty, Krugerrandy, chińska broń palna, skradzione dzieła sztuki, nielegalne narkotyki. Wszystkie przedmioty, które ludzie próbowali przemycić do USA. Ci ludzie trafili do więzienia federalnego. Powiedział Nuff?
Otóż ​​to! kraj nie objęty umową ekstradycji jest kluczem! teraz mogę zmienić drugi krok mojego planu z „????” do: 1. przelotu złota do USA; 2. ucieczka do kraju objętego umową o ekstradycji; 3. ZYSK! Dzięki, DeanF - to niezawodny plan, jeśli kiedykolwiek go widziałem!
Lol. Cóż, wielu głupców udowodniło, że system działa. Nasze więzienia są ich pełne. Może StackExchange może założyć witrynę przestępczą. Wszyscy zwykli podejrzani w jednym miejscu.
Tak dla przypomnienia, niezwykle łatwo jest zamienić złoto na gotówkę w rozsądnych ilościach, bez śladu papieru.
Kluczowe słowo jest rozsądne. Nie sądzę, aby rozsądna była kwota, która uzasadniałaby ryzyko przemytu podczas lotu transatlantyckiego. Ale masz rację.
@Dean F .: Re „Jedyny powód…”, to po prostu nie jest częścią pytania. Być może osoba, która to robi, po prostu nie wie, jak najwyraźniej OP nie wie, że sprowadzanie takiej ilości złota, jak się chce, jest całkowicie legalne. WRT ląduje w więzieniu federalnym, liczysz tylko tych, którzy zostali złapani. Nie wiemy, ilu się to udało - poza tym, że narkotyki są oczywiście skutecznie przemycane w dużych ilościach.
Nieznajomość prawa nie byłaby obroną PO. Rażące lekceważenie prawa przez innych jest po prostu jawnym lekceważeniem. Jak stwierdziła moja poprzednia odpowiedź. Jest to niezwykle możliwe. Dzieje się to cały czas wśród przestępców. Przypominamy, że wymaga to zarówno umiejętności, jak i szczęścia. Jest wielu, którym zabrakło jednego lub obu. Ryzyko kontra nagroda nie sumuje się w przypadku uzasadnionych powodów. To pozostawia tylko przestępcę (rażące lekceważenie jest nadal przestępstwem) i ignoranta. Oba są nadal nielegalne.
@DeanF. Jeśli chodzi o witrynę działań przestępczych, [twórca Silk Road „Dread Pirate Roberts”] (https://slate.com/technology/2013/10/silk-road-s-dread-pirate-ross-ulbricht-asked-stack-overflow -question-under-real-name.html) może powiedzieć, że to zły pomysł.
@AndrewMorton Oczywiście nikt nie wiedział, że to on, dopóki go nie złapali. * Wtedy * mogliby połączyć go z tym kontem SO. Prawdopodobnie pomogło to również jako dowód („widzisz, ten facet ma historię robienia rzeczy z Tor, więc jest większa szansa, że ​​mamy odpowiednią osobę”)
Czy wjazd do ADIZ wymaga wylądowania na lotnisku w USA? Myślałem, że wymaga to tylko identyfikacji.
StephenS
2020-02-22 06:52:03 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ogólnie * za każdym razem, gdy ludzie lub ładunek wjeżdżają do innego kraju, muszą to zrobić w wyznaczonym porcie wjazdu, tj. tam, gdzie stacjonują urzędnicy celni i imigracyjni. Dzieje się tak niezależnie od tego, czy podróżujesz drogą lądową, morską czy powietrzną. Próba wejścia w inny sposób niż przez PoE jest zwykle poważnym przestępstwem , aw przypadku latania bez odpowiedniego planu lotu może nawet doprowadzić Cię do zestrzelenia .

Szczególnie w USA możesz zażądać (za opłatą), aby ci funkcjonariusze spotkali się z Twoim lotem na lotnisku innym niż wyznaczony PoE, co jest naprawdę wygodnym dodatkiem dla pilotów GA. O ile wiem, zgodzą się na to tylko na lotniskach publicznych, a jeśli zapytasz o prywatne lotnisko, takie jak farma twojego przyjaciela, powiedzą ci, aby najpierw wylądować na publicznym lotnisku, aby legalnie wjechać do kraju, a następnie kontynuuj lot prywatny jako lot krajowy.

(* Umowy o otwartych granicach, takie jak Schengen, są oczywistym wyjątkiem).

Lawnmower Man
2020-02-22 09:45:54 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Pomyśl o tym, czym Twoje pytanie zasadniczo różni się od tego:

Jeśli masz znajomego w USA, który jest właścicielem dużej powierzchni nadającej się do lądowania samolotu, i posiadasz prywatny odrzutowiec z 2 pilotami w Kolumbii , czy możesz wystartować na terenie prywatnym bez powiadamiania nikogo o tym, co masz w samolocie i dokąd lecisz, lub coś w tym rodzaju i polecieć do USA i wylądować na terenie Twój przyjaciel? Czy to jest legalne?

Ale czy ktokolwiek zauważyłby, że przenoszę kokainę , jeśli kokaina jest ukryta i umieszczam kokainę tam na długo przed samą podróżą. I czy musiałbym zorganizować odprawę celną, żeby przyjechać do mnie? Jak bym to zrobił. Po prostu zastanawiam się, czy jest to rzeczywiście możliwe.

Założę się, że możesz odpowiedzieć na to pytanie samodzielnie, nawet bez konsultacji z dodatkowymi źródłami. Jeśli nie, prawdopodobnie możesz założyć czapkę Straży Celnej i Straży Granicznej i zadać sobie pytanie: „Co myślę o tajnym locie tego rodzaju wlatującym w moją przestrzeń powietrzną? To prawdopodobnie całkowicie fajny, całkowicie legalny lot bez kontrabandy na pokładzie. Pójdę dalej i nic nie zrobię. ”

Zapomniałeś o części dotyczącej złożenia międzynarodowego planu lotu, który nie kończy się w porcie wejścia.
Z tym planem wiąże się wiele problemów, które zostały dobrze omówione w innych odpowiedziach. Próbowałem tylko zilustrować, że OP prawdopodobnie nie potrzebował żadnej porady eksperta, aby odpowiedzieć na to pytanie.
Całkowicie się z tobą zgadzam. Mój komentarz był żartem, ponieważ OP faktycznie zapytał, czy złożenie planu lotu może złagodzić jakiekolwiek problemy!
znalazłeś rozwiązanie! jeśli OP nosi czapkę CBP, celnicy pomyślą, że tam pracuje, a wtedy nawet nie będą szukać złota! (jest to jak dotąd najlepsze pytanie ze wszystkich witryn SE tej dekady!)
@MichaelHall: Dlaczego w ogóle musisz składać plan lotu, jeśli przez całą drogę jesteś VFR?
@Joshua, nie musisz. Nie "dostajesz" mojego komentarza w kontekście, w którym go użyłem ... To nie była rekomendacja do złożenia, to był komentarz dotyczący ignorancji PO w myśleniu, że zgłoszenie może pomóc mu osiągnąć cel, a nie poprowadzić władze prosto do niego.
J...
2020-02-24 19:24:11 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nie, Twój plan nigdy się nie powiedzie. Nie można było złożyć legalnego planu lotu, ponieważ nie przewiduje on lądowania w odpowiednim porcie wejścia w celu odprawy celnej i imigracyjnej. Jeśli spróbujesz odbyć lot bez złożenia planu lotu, koniecznie będziesz musiał przejść tranzytem przez północnoamerykańską ADIZ (Strefę Identyfikacji Obrony Powietrznej).

Poniższa mapa nie przedstawia strefy Alaski, ale zapewniamy, że ona również istnieje - nie ma sposobu, aby przedostać się do północnoamerykańskiej masy lądowej bez wykrycia.

Każdy statek powietrzny lecący w tych strefach bez zezwolenia może zostać zidentyfikowany jako zagrożenie i traktowany jako statek powietrzny wroga, co może prowadzić do przechwycenia przez myśliwce.

North American ADIZ Map

Bez uzasadnionego uzasadnienia swojej obecności w tej przestrzeni powietrznej byłbyś traktowany jak wrogi statek powietrzny i traktowany jak takie.

Kredyt obrazu.

Zeiss Ikon
2020-02-21 20:56:56 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Jestem pewien, że pojawią się z tym problemy, ponieważ przemytnicy w podobny sposób przemieszczają towary przez granicę, nie pozwalając organom celnym na jej kontrolę.

Jeśli przelatujesz z międzynarodowej przestrzeni powietrznej do Ameryki, bez planu lotu zostaniesz przynajmniej skierowany na lądowanie na lotnisku uznanym przez organy celne, a jeśli nie zareagujesz na próby kontaktu, możliwe, że zostaną wysłane samoloty bojowe, które cię przechwycą - to może dojść nawet do zestrzelenia, w najgorszym przypadku.

Nawet jeśli „nie przemycasz”, jeśli masz na pokładzie coś wartościowego, ten rodzaj lotu przemyca . Będzie również naruszać przepisy imigracyjne, jeśli ktokolwiek na pokładzie nie jest obywatelem amerykańskim (i nawet oni będą postrzegani jako podejrzani).

Komentarze nie służą do rozszerzonej dyskusji; ta rozmowa została [przeniesiona do czatu] (https://chat.stackexchange.com/rooms/104873/discussion-on-answer-by-zeiss-ikon-can-a-private-jet-take-off-without- powiadamianie).


To pytanie i odpowiedź zostało automatycznie przetłumaczone z języka angielskiego.Oryginalna treść jest dostępna na stackexchange, za co dziękujemy za licencję cc by-sa 4.0, w ramach której jest rozpowszechniana.
Loading...